Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Eχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • 1. Επικοινωνήσετε μαζί μας στο 6906890050.
  • 2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί-χτησιμοποιηθεί (εκτός από δοκιμή).
  • 3. Τα καρτελάκια/ετικέτες κουτί του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • 4. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν ή δεν έχει γίνει οποιοδήποτε είδος τροποποίησης.
  • 5. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
  • 6. Μας επιστρέφετε τα προϊόντα με δική σας χρέωση. Η παράδοση πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ στα γραφεία μας: Δημοκρατίας 17, Νιγρίτα Σερρών, 62200. ΔΕΝ παραλαμβάνουμε εμείς από το κατάστημα της courier.

Τηρώντας τα παραπάνω μας βοηθάτε να σας εξυπηρετούμε άμεσα και οι διαδικασίες να γίνονται πολύ απλές!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Ο πελάτης έχει ευθύνη για το προϊόν μεχρι να φτάσει στα γραφεία μας γι΄αυτό παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του!

Δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  • Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  • Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
  • Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  • Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

Το Shopi.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.

 

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:

 

Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται (εκτός εάν είναι ελαττωματικά) τα εξής προϊόντα:

  • Εσώρουχα
  • Μαγιό
  • Καλλυντικά
  • Κάλτσες / Καλσόν
  • Κοσμήματα
  • Ακουστικά βαρηκοΐας
  • Ζώνες αδυνατίσματος
  • Ξυριστικές μηχανές
  • Κουρευτικές μηχανές
  • Κρέμες
  • Αρώματα
  • Συσκευές μασάζ

 

Προϊόντα από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα απαραίτητα προστατευτικά, ετικέτες και καρτελάκια του προμηθευτή / κατασκευαστή

  • Προϊόντα ομορφιάς, όπως αρώματα και προϊόντα περιποίησης αν έχει καταστραφεί ή φθαρεί η συσκευασία ή το εξωτερικό τους πλαστικό κάλυμμα / μεμβράνη.
  • Τα εποχιακά προϊόντα, όπως για παράδειγμα χριστουγεννιάτικα είδη, αποκριάτικα είδη, είδη συσκευασίας, τσάντες δώρου και οποιοδήποτε άλλο προϊόν συγκαταλέγεται στα εποχιακά δεν μπορεί να επιστραφεί. Σε περίπτωση αλλαγής εποχιακού προϊόντος, δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων και μπορούν μόνο να αλλαχθούν με παρόμοια εποχιακά προϊόντα.
  • Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, μπαταρίες, λυχνίες κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν.

Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.

Τα έξοδα επιστροφής ορίζονται με βάση την ογκομέτρηση του προϊόντος καθώς και την περιοχή του αποστολέα.

 

Επιστροφή χρημάτων

Επιστροφές χρημάτων εκτελούνται από την εταιρεία μας εντός 7-15 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στις εγκαταστάσεις μας.

Σημείωση: Η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά στο μέσο με το οποίο ο πελάτης πλήρωσε αρχικά το προϊόν (πληρωμή με κάρτα: επιστροφή σε κάρτα, πληρωμή μέσω τραπέζης: επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό, πληρωμή μέσω κάποιας συνεργαζόμενης πλατφόρμας: επιστροφή χρημάτων μέσω αυτής).

Σε περιόδους υψηλής κίνησης και ειδικά όταν η επιστροφή αφορά κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης πιθανόν να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις. Τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Σε περίπτωση που κατά την αγορά του προϊόντος ίσχυαν δωρεάν μεταφορικά, αυτά παύουν να ισχύουν εάν ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει ένα προϊόν μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά και οφείλει να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος προς την εταιρεία.

 

Δωρεάν μεταφορικά

Τα δωρεάν μεταφορικά παύουν να ισχύουν όταν ο πελάτης έχει συμπληρώσει ποσό κάτω από το εκάστοτε προβλεπόμενο ποσό.

Πιο συγκεκριμένα αν κάποιος πελάτης έχει αγοράσει προϊόντα άνω του προβλεπόμενου ποσού και έχει παραλάβει τα προϊόντα του στο χώρο του εντελώς δωρεάν, αν αποφασίσει στην πορεία να επιστρέψει κάποια προϊόντα και το ποσό πέσει κάτω από το προβλεπόμενο ποσό, τότε θα πρέπει να χρεωθεί και τα αρχικά μεταφορικά που εκπίπτουν ανάλογα το προϊόν.

Επιπλέον, θα χρεωθείτε για το κόστος αποστολής της επιστροφής τα οποία θα αφαιρεθούν από το ποσό που θα εισπράξετε ή μπορείτε να το στείλετε απευθείας στην εταιρεία μας με δική σας χρέωση.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον αριθμό παραγγελίας κατά την αρχική σας παραγγελίας καθώς και τον κωδικό του προϊόντος που είχατε παραγγείλει και την απόδειξη αγοράς φωτοτυπία.

Εναλλακτικά για οτιδήποτε αφορά ελάττωμα προϊόντων ή service αυτών, η γνωστοποίηση προς την εταιρεία μας γίνεται με αναφορά του σφάλματος στο email info@shopi.gr

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.